بانک آینده
"آینده روشن است "

تاریخچه بانک آینده :

از مجموعه سهام‌داران بانک تات، مؤسسه مالی و اعتباری صالحین و مؤسسه مالی و اعتباری آتی (۷۵ درصد سهام) و پذیره‌نویسان جدید (۲۵ درصد سهام) تشکیل شده و در قالب یک بانک تجاری خصوصی با سرمایه پایه هشت هزار میلیارد ریال و با راهبرد حضور مؤثر و کارآمد در حوزه‌های خدمات بانکداری: خرد، تجاری، مؤسسه‌ای و اختصاصی، به ارائه خدمت به مردم عزیز و مشتریان خود می‌پردازد.

.سازمان مدیریت صنعتی ایران هر ساله یک ارزیابی و رتبه بندی از رشد شرکتها و موسسات ایرانی بر اساس شاخص‌های نقدینگی، بدهی و بازار انجام می‌دهد. در سال ۱۳۹۱، بانک آینده با ۳۹ پله رشد از جایگاه ۱۲۵ در سال ۹۰ به جایگاه ۸۶ ارتقاء یافت، و این امر به دلیل افزایش درآمدهای مشاع بانک از میزان ۴۶۳۰ میلیار ریال به ۱۱۵۶۱ ریال در ظرف مدت یکسال بوده‌است

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بر اساس تصمیمات شورای پول و اعتبار در تاریخ آذرماه ۹۲ نام تعدادی از موسسات مالی و اعتباری و بانکهای در شرف تأسیس را از لیست موسسات دارای مجوز از بانک مرکزی خارج نموده و معاون نظارتی بانک مرکزی اعلام نمود که شورا بانک آینده را مکلف کرده تا مشکلات قانونی خود را در مدتی که این شورا برای این بانک معین کرده مرتفع نماید و این در حالی است که این مؤسسه بر اساس مجوزهای گذشته اقدام به پذیره نویسی سهام نموده و شعب این بانک نیز در سراسر کشور فعال می‌باشد یکی از اشکالات قانونی وارد شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به بانک آینده تعداد شعب این بانک می باشدکه مجموع شعب دو مؤسسه مالی و اعتباری آتی و صالحین و بانک لغو امتیاز شده تات بسیار بیش از حد قانونی بوده، لذا بانک مرکزی خواهان کاهش تعداد شعب این بانک گردیده است بنابراین بانک آینده برای رفع مشکل قانونی خود مجبور گردید دو سوم شعب خود را تعطیل  نماید

در حال حاضر بانک آینده دارای ۱۶۵ شعبه در سراسر ایران می‌باشد.[ در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مجوز رسمی فعالیت این بانک را صادر کرددر رده‌بندی صد شرکت برتر ایران (شرکت‌های برتر کشور) سازمان مدیریت صنعتی ایران در سال ۹۳ که مربوط به سال مالی گذشته بود، بانک آینده با ۴۹ پله صعود به رتبه ۳۷ در میان ۱۰۰ شرکت برتر ایران دست یافت.

خدمات ریالی بانک آینده که بصورت  خلاصه بشرح ذیل میباشند :

  • صدور چک‌های بانکی
  • صدور چک‌های بین بانکی
  • حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز
  • حساب قرض‌الحسنه جاری عادی
  • حساب قرض‌الحسنه جاری دولتی
  • حساب قرض‌الحسنه جاری شرکت‌ها
  • حساب قرض‌الحسنه جاری به‌نام اشخاص حقیقی و حقوقی خارجی
  • حساب قرض‌الحسنه جاری جهت اشخاص روشن‌دل، بی‌سواد و معلولین
  • سپرده سرمایه‌گذاری ممتاز
  • سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی
  • سپرده سرمایه‌گذاری بلند‌مدت 1تا 5 ساله
  • سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت ویژه (3،6 و 9 ماهه)
  • وصول کلیه‌ چک‌های عادی سایر بانک‌ها.
  • ارائه دسته‌چک رونوشت‌دار به اشخاص حقوقی
  • پرداخت حقوق نیروی انسانی سازمان‌ها و شرکت‌ها
  • ارتباط دریافت وجه به‌صورت لحظه‌ای از حساب پشتیبان
  • خدمات متقابل یا اتاق پایاپای اسناد بانکی(عملیات کلرینگ)
  • قبول چک مدت‌دار سایر بانک‌ها به‌صورت امانی به‌منظور وصول
  • ارائه طرح حسّ‌ زندگی برای کمک به امر مبارزه با سرطان
  • طرح حساب‌های قرض‌الحسنه
  • پیوستن بانک به جمع اعطا کنندگان وام قرض‌الحسنه ازدواج

انواع سپرده ها در بانک آینده بشرح ذیل میباشند که افتتاح این حساب هرکدام شرایط و قوانین خاص خود را دارند که به صورت خلاصه بیان شده اند:

  • سپرده قرض الحسنه پس انداز
  • سپرده قرض الحسنه جاری
  • سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی
  • سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت ویژه سه ماهه
  • سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت ویژه شش ماهه
  • سپرده سرمایه گذاری گذاری بلند مدت یکساله
  • سپرده سرمایه گذاری بلند مدت دو ساله
  • سپرده سرمایه گذاری بلند مدت سه ساله
  • سپرده سرمایه گذاری بلند مدت چهار ساله
  • سپرده سرمایه گذاری بلند مدت پنج ساله
  • سپرده سرمایه گذاری ممتاز

خدمات کارت‌های بانکی

خدمات كارت از ديگر اقدامات بانک در مسير ترويج استفاده از كارت های مغناطيسی به جای نقل‌و‌انتقال فيزيكی پول و به‌كارگيری شيوه های جديد بانكداری در راستای ارزش‌آفرینی بیشتر مشتریان محترم است

اين‌گونه كارت‌ها با رعايت اصول ايمنی از طرف بانك برای متقاضيان صادر و به عنوان ابزاری مناسب به منظور دسترسی سريع و ايمن در تبادل و نقل و انتقال در اختیار مشتریان قرار‌می‌گیرند .

دارندگان این کارت‌ها در تمامی ساعات شبانه روز می‌توانند از طریق دستگاه‌های خودپرداز  ATM ، پایانه‌های فروشگاهی POS و یا دستگاه‌های PinPad  کارت خوان شعب  نسبت  به نقل و انتقال وجوه موجود در کارت‌های خود اقدام نمایند.

كارت بانکی چيست؟

کارتی پلاستيکی است که بانک‌ها برای مشتريان خود صادر می‌کنند. از اين کارت‌ها جهت برداشت از حساب و يا اعطای اعتبار به مشتريان استفاده می‌گردد .

مزايای استفاده از کارت بانکی

الف) كارت‌ها باعث افزايش سرعت و كاهش زمان انتقال وجوه از يك نقطه به نقطه ديگر می‌شوند .

ب) استفاده از كارت به جای پول، باعث جلوگيري از انتقال پول نقد می‌گردد .

ج) استفاده از كارت به جای پول، باعث افزايش امنيت در مقابل سرقت، مفقود شدن و از بين رفتن پول نقد می‌گردد .

د) ساليانه مبالغ قابل توجهی صرف چاپ اسكناس و وسايل مربوط به آن می‌شود. بهره‌گيری از كارت‌ها سبب كاهش هزينه‌های چاپ اسكناس مي‌گردد .

ه) كارت‌ها، حجم مسافرت‌هاي درون شهری به منظور دريافت و پرداخت‌های معمولی بانكی را كاهش می‌دهند و از اين طريق باعث كاهش هزينه‌های فردی و اجتماعی می‌گردند.

تاريخچه كارت‌های بانکی

استفاده از کارت‌های بانكی اولين بار از دهه 1950 در دنیا آغاز شد. در کشور ما نيز در راستای توسعه بانكداری الكترونيكی و اتوماسيون سيستم بانکی و همگام با استقرار سيستم‌های يكپارچه و متمركز بانكداری، امكان استفاده از آن به عنوان ابزار برداشت مهيا گرديد .

مشخصه‌های کارت الکترونیکی به شرح ذیل می باشد :

الف) شماره کارت

شماره كارت يك عدد 16 رقمی می‌باشد كه براي سهولت در خواندن و بخاطر سپاری، به صورت چهار مجموعه چهار رقمی بر روی كارت درج می‌گردد.

اجزاي تشکيل دهنده شماره کارت براي مثال در بانک آینده به شرح زير می باشد:

 

رقم آخر

(رقم کنترلی)

 

هفت رقمی بعدی

(شماره سريال کارت)

 

دو رقم بعدی

(کد محصول)

 

شش رقم اول

(شماره شناسايی بانک)

9

9139715

 

10

636214

 

شش رقم اول (636214) معرف شماره شناسايی بانک يا (BIN (Bank Identification Number می‌باشد. (636214 نشان دهنده اين است که کارت متعلق به بانک آینده می باشد)

دو‌ رقم بعدی (10) معرف کد محصول می‌باشد. انواع مختلف کارت‌های بانکی از قبيل کارت‌نقدی، کارت‌پيش پرداخت (بن کارت، کارت هديه و ...)، کارت‌اعتباری و ...  دارای کد محصول مجزا می‌باشند

هفت ‌رقم بعدی (9139715) معرف شماره سريال کارت است .

رقم آخر (9) رقم کنترلی (Check Digit ) می‌باشد .

ب)  CVV2

CVV2 يا Card Verification Value عددی سه، چهار و يا پنج رقمی است که بر روی کارت درج شده‌است .

ج) تاريخ انقضاء

عددی چهار رقمی است که بر روی کارت درج گردیده و نشان دهنده تاریخ انقضای کارت می‌باشد و مشتری می‌بایست در این تاریخ با مراجعه به یکی از شعب بانک نسبت به تعویض کارت خود اقدام نماید. به عنوان مثال، درج 94/11 بر روي کارت نشان دهنده آن است كه اين كارت در بهمن‌ماه سال 1392 منقضی می‌گردد.  

 

 

د) رمز اول کارت

عددی چهار رقمی است که برای اولین بار در پاکت جداگانه ای به همراه کارت، تحویل مشتری می‌گردد و مشتری بايد با مراجعه به دستگاه خودپرداز آن را تغییر دهد. در درگاه‌هايی که نياز به حضور فيزيکی کارت وجود دارد از قبيل دستگاه‌های خودپرداز (ATM ) و پايانه هاي فروش (POS ) از رمز اول کارت استفاده می‌گردد .

ه) رمز دوم کارت

عددي بين پنج تا دوازده رقمی می‌باشد که در درگاه‌هايی که نياز به حضور فيزيکي کارت وجود ندارد از قبيل تلفنبانک، همراه بانک و درگاه خريد اينترنتی، به همراه شماره کارت براي احراز هويت ، مورد استفاده‌قرار می‌گيرد (در درگاه خريد اينترنتی علاوه بر درج موارد ياد شده، تاریخ انقضا کارت و CVV2 نیز باید مشخص‌گردد) .

مشتریان می‌توانند با مراجعه به دستگاه خودپرداز بانک آینده، این رمز را برای اولین بار ايجاد نمايند و یا آن را تغییر‌دهند .

انواع كارت‌های بانکی :

كارت‌های بانکی را بر اساس شيوه تسويه و فناوری مورد استفاده در آن طبقه بندی می‌نمايند .

كارت‌های بانکی بر اساس شيوه تسويه

1 کارت‌های نقدی  (Debit Card

اين نوع از کارت‌ها با اتصال به يک يا چند حساب بانكی (قرض الحسنه جاری، قرض الحسنه پس‌انداز، سپرده‌کوتاه‌مدت) امكان انجام عمليات مالی (برداشت وجه، انتقال وجه، خريد و ...) را تا سقف موجودی حساب، فراهم‌می‌نمايند. به عبارت ديگر قبل از اين كه دارنده كارت خريد خود را انجام دهد، بايد معادل مبلغ خريد در حساب مرتبط، وجه نقد وجود داشته باشد.

2-  کارت‌های اعتباری  (Credit Card )

در اين نوع کارت‌ها، بانك بر اساس اعتبارسنجی مشتريان خود، به يك ميزان معين، اعتبار به آنها اختصاص‌می‌دهد. دارنده کارت اعتباری می تواند با اين کارت، نسبت به خريد کالا و خدمات از طريق دستگاه‌های پايانه فروشگاهی ( POS ) اقدام نمايد. صورتحساب خريدهای انجام شده در سررسيد‌های معين براي صاحب کارت، ارسال‌می‌گردد كه در آن تمامی خريدها با جزیيات کامل ذکر شده است.

 

كارت‌های بانکی بر اساس فناوری مورد استفاده :

1 - کارت با نوار مغناطيسی  (Magnetic Stripe Card )

اين تکنولوژی هم اکنون در اکثر کارت‌های بانکی جهان مورد استفاده قرار می‌گيرد. در اين روش اطلاعات مربوط به کارت به صورت کدهای مخصوص در نوار مغناطيسی در پشت کارت تعبيه می‌گردد .

نحوه استفاده از اين کارت‌ها بدين ترتيب است که دارنده کارت به يکی از دستگاه‌های مجاز مانند پايانه‌های فروش ( POS ) مراجعه نموده و با کشيدن کارت خود و وارد نمودن رمز اول كارت، اقدام به انجام تراکنش می‌نمايد. اين کارت‌ها جهت انجام عمليات مالی و غير مالی از طريق دستگاه های ATM نيز قابل استفاده‌ می‌باشند.

2 - کارت تراشه‌دار  (Chip Card )

اطلاعات مستقيماً بر روی اين كارت‌ها ذخيره می‌شوند. بر اين اساس کارت‌های تراشه‌دار بر خلاف کارت‌های مغناطيسی، قابليت انجام تراكنش بدون نياز به ارتباط مستقيم با شبکه بانك را دارند.

اين نوع کارت‌ها بر اساس نوع تراشه و قابليت‌هايی که دارند برای مصارف گوناگونی طراحی و تهيه می‌گردند، که می‌توان آنها را به دو گروه عمده زير تقسيم نمود :

  • کارت‌های حافظه‌اي
  • کارت‌های هوشمند
  • انواع کارت‌های بانک آینده:
  • کارت نقدی آینده (Debit Card )
  • کارت اعتباری آینده  (Credit Card )
  • کارت هديه آینده (Gift Card )
  • کارت پرداخت‌های غير نقدی آینده یا بن كارت (Bon Card )

گروه بنگاه‌ها:

بانک آینده به‌منظور پاسخگویی به نیازهای مختلف مردم عزیز و مشتریان گرامی، محصولات و طرح‏های متمایزی را به شرح زیر عرضه کرده است: «زندگی»، «ارزش»، «متخصصان»، «رویش»، «اعتبار 1و 2»، «سبدگردانی سهام»، «بانکداری اختصاصی»، «بانکداری شرکتی»، «مدیریت حساب مشتریان (هدف)»، «پیشخوان مجازی» و چند طرح دیگر. براساس اطلاعیه روابط عمومی این بانک، مشتریان گرامی می‏‏توانند برای اطلاع بیشتر از این طرح‏ها، به شعب بانک آینده مراجعه کنند یا با مرکز ارتباط 24 ساعته بانک آینده به شماره «27663200-021»، تماس حاصل فرمایند.

با توجه به نیاز مردم و لزوم پاسخ‌گویی بانک‌ها به بخشی از این نیازها، طراحی خدمات و محصولات جدید اعتباری، به‌ویژه برای مشتریان اعتباری خرد، یکی از وظایف اصلی بانک آینده در راستای تحقق اصل ارزش‌آفرینی برای مشتریان، توسعه خدمات اعتباری و توزیع مناسب اعتبارات بانک، بین اقشار مختلف جامعه و مشتریان گرامی است. که در این قسمت به توضیح برخی از طرحهای تسهیلاتی می پردازیم :

طرح ارزش :

تسهیلات خرد، با قابلیت بازپرداخت اقساطی، همواره یکی از نیازها و درخواست‌های اصلی بسیاری از مشتریان بانک است که با توجه به تنوع و گستردگی مقوله پرداخت تسهیلات در قالب عقود مبادله‌ای و هم‌چنین نقش و کارکرد این عقود در تأمین نیازهای مالی اکثریت افراد جامعه و مشتریان، طرح اعتباری «ارزش» در راستای پاسخ‌گویی مناسب به این نیاز مشتریان محترم بانک معرفی گردید.

در قالب این طرح، تسهیلات خرد با بازپرداخت اقساطی در قالب عقود مربوط، تا سقف مبلغ 500 (پانصد) میلیون ریال برای هر فرد حقیقی یا حقوقی، حسب نیاز مشتری با اقساط 36 تا 60 ماهه و نرخ سود تسهیلات 22 درصد ارائه می‌شود.

شایان ذکر است؛ تاکنون بانک آینده با ارائه بسته‌های اعتباری گوناگون، گسترده و متنوع در قالب طرح‌های مختلف، سعی نموده است؛ در چارچوب مقررات و ضوابط ابلاغی توسط بانک مرکزی ج.ا.ایران و هم‌چنین در راستای سیاست افزایش دسترسی هم‌وطنان و مشتریان گرامی به تسهیلات بانکی برای تمام سطوح و اقشار جامعه، خدماتی متمایز و ارزش‌آفرین را ارائه نماید.

طرح‌های اعتبار 1و2(تسهیلات + سود):

در قالب طرح اعتبار، تمامی مشتریانی که دارای یکی از حساب‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت اعتبار و یا سپرده قرض‌الحسنه جاری (با اخذ دسته چک یا کارت) نزد بانک آینده باشند؛ علاوه بر بهره‌مندی از خدمات این حساب‌ها، از امتیاز اخذ تسهیلات با شرایط ویژه برخوردار می‌گردند.

در قالب "طرح‌اعتبار1"، بر مبنای میانگین حساب قرض‌الحسنه جاری مشتریان، امتیاز اخذ تسهیلات با نرخ ویژه فراهم است. از طریق "طرح‌اعتبار2" نیز مشتریان محترم بانک می‌توانند؛ ضمن بهره‌مندی از امتیاز تسهیلات، از سود سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت‌اعتبار برخوردار گردند

ضمناً، پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی بانک آینده نیز، قادر خواهند بود؛ با اتصال دستگاه کارت‌خوان به یکی از این حساب‌ها، ضمن استفاده از خدمات حساب جاری یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت‌اعتبار، مشمول امتیاز تسهیلات ویژه طرح قرار گیرند

طرح‌ زندگی

معرفی طرح زندگی

یکی از دغدغه‌ها و نیازهای همیشگی مشتریان و سپرده‌گذاران بانک‌ها، استفاده از تسهیلات مناسب، به‌صرفه ودر دسترس بودن آن است تا در کمترین زمان ممکن و با سهولت بتواند با استفاده از تسهیلات بانک، نیازهای خود را رفع سازد. از این‌رو بانک آینده در حرکتی جدید، با معرفی طرح زندگی، به ارائه تسهیلات مورد نظر برای خرید کالا، خودرو و تعمیر و بازسازی مسکن نموده است.

بی‌شک این موارد، از جمله نیازهایی است که تمامی ما در زندگی خود با آن روبه‌رو بوده و نیازمند آن هستیم. به‌طوری‌که هم‌اکنون جز ضروریات زندگی روزمره همگی ما شده‌است. در این طرح، سقف مبلغ تسهیلات خرید کالا، 150میلیون ریال(15میلیون تومان) و بازپرداخت آن 36ماهه است.

خرید خودرو:

یکی دیگر از نیازهای روزمره ما، که به جرأت می‌توان گفت در حال‌حاضر در طبقه نیازهای ضروری و اساسی هم‌وطنان عزیز جای گرفته، داشتن خودرو است. بر این اساس، به‌منظور کمک برای رفع این نیاز به‌خصوص، بانک‌آینده، در قالب طرح زندگی، تا سقف 400میلیون ریال(40میلیون تومان) به تمامی مشتریان و سپرده‌گذاران عزیز تسهیلات با بازپرداخت 48ماهه پرداخت می‌کند.

بازسازی و تعمیر مسکن:

مسکن از جمله نیازهای اساسی، مهم و ضروری است که همگی ما بدان نیاز داریم و در زمره مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیاز هر شخصی قرارمی‌گیرد. هر مسکن، منزل، آپارتمان و ساختمانی،پس از مدتی نیاز به تعمیر، بازسازی و وسازی دارد تا امکان آسایش و رفاه بیشتری را برای سکنان آن مهیا سازد. از این‌رو، بانک‌آینده در قالب طرح زندگی، با ارائه این تسهیلات، تا سقف 500میلیون ریال(50میلیون تومان) برای اشخاص حقیقی و 750میلیون ریال(75میلیون تومان) برای اشخاص حقوقی و بازپرداخت 60ماهه، در خدمت مشتریان محترم و سپرده‌گذاران عزیز است

شما می‌توانید با مراجعه به یکی از شعب بانک‌آینده در سراسر کشور، با افتتاح حساب سپرده‌گذاری، در صورت احراز شرایط، از این تسهیلات بهره‌مند شوید.

به‌منظور کسب اطلاعات و آگاهی بیش‌تر، به یکی از شعب بانک آینده در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک‌آینده به شماره 27663200-021 تماس حاصل فرمایید.

طرح ترنج:

تعداد کثیری از مشتریان تمایل دارند؛ کالاهای با دوام نظیر: فرش، صنایع دستی؛ کالاهای اساسی و هچنین خدماتی نظیر سفر را به‌صورت اقساط خریداری نمایند. بنابراین بانک، بعد از توافق با مراکز تجاری و مراکز طرف قرارداد، تا سقف اعتباری تعیین شده، کالاها و خدمات مختلف را خریداری کرده و هم‌زمان آن‌را در اختیار مشتری قرار می‌دهد

مزایای این محصول عبارتند از:

  • عدم نیاز به وجود شعب فیزیکی بانک.
  • برداشتن گام مؤثری در راه‌اندازی باشگاه مشتریان بانک‌آینده.
  • اخذ حداقل نرخ سود عقود مشارکتی از محل تسهیلات اعطا شده.
  • اعطای تسهیلات خرد، با ریسک اعتباری به مراتب پایین‌تر از تسهیلات کلان.

مراکز تأمین‌کننده کالا و ارائه‌دهنده خدمت جهت انعقاد قرارداد:

  • فروشگاه‌های پوشاک.
  • مراکز درمانی و بیمارستانی.
  • آژانس‌های مسافرتی و گردشگری.
  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای موادغذایی.
  • شرکت‌های تولیدکننده لوازم‌خانگی.
  • ورود به حوزه سازندگان مبلمان و لوازم اداری.
  • شرکت‌های هواپیمایی، هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و ... .

شرکت‌های عمده تولید یا توزیع‌کننده لوازم الکترونیکی.

طرح رویش:

در قالب "طرح رویش"، مشتریان و سپرده‌گذاران بانک‌آینده می‌توانند تا سقف 80درصد مبلغ سپرده خود، تسهیلات دریافت نمایند. در این طرح، مشتریان و سپرده‌گذارانی که، حساب سپرده سرمایه‌گذاری 1تا5 ساله دارند، می‌توانند از این تسهیلات با حفظ سپرده خود استفاده نموده و سود سپرده را نیز به‌طور کامل دریافت نمایند.

ویژگی‌های طرح

  • شرایط سهل و آسان دریافت تسهیلات.
  • ویژه سپرده‌های بلندمدت 1تا5 ساله.
  • دریافت تسهیلات با حفظ اصل سپرده.
  • دریافت تسهیلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن.
  • دریافت تسهیلات تا سقف 75درصد مبلغ سپرده.
  • دریافت سود کامل سپرده هم‌زمان با دریافت تسهیلات.
  • ویژه تمامی مشتریان و سپرده‌گذاران قبلی و جدید بانک‌آینده

 

اخبار و اطلاعیه ها




    
                                                                                                                               

                 

فرم ارتباط با ما







اطلاعات تماس

 آدرس: کرمان-خیابان،استقلال کوچه ۱۲ دفتر تشکلهای اتاق بازرگانی
info [at] aspkr [dot] ir
۳۲۵۳۵۲۶۶  ۳۲۵۳۵۲۶۶ 100032441036 aspkr@